مادرانه

ساخت وبلاگ

دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

در این پست رمان تاریکی شهرت را اماده کردیم.برای دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی در ادامه همراه ما باشید.

دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

از شدت درد و فشار به گریه می‌افتم.

_ حالم بده...دارم می‌میرم...این دفعه بدتر از همیشه‌اس! دیگه مسکن هم اثر نداره!

کمکم می‌کند سمت تخت برگردم. آرام درازم می‌کند و به محض برداشتن شالم، موهایم را از روی پیشانی عرق کرده‌ام کنار می‌زند.

_ یکم تحمل کن خوب می‌شی.

هق می‌زنم.

_ دارم می‌میرم...

انگشت اشاره‌اش ر‌وی لب‌هایم قرار می‌گیرد.

_ هیس! نگو اینجوری.

ضربه‌ای به در اتاق می‌خورد و یزدان که اجازه‌ی ورود می‌دهد مادرش با طمانینه داخل می‌آید.

نزدیک می‌شود و بدون حرف خم می‌شود کیسه‌ی آب‌گرم را با احتیاط زیر شکمم قرار می‌دهد.

با گریه به صورتِ همیشه بی‌تفاوتش نگاه می‌کنم و لب می‌گزم.

_ مامان به نظرت دکتر خبر کنم؟

_ نه! یکم بگذره خوب می‌شه ولی از دکتر خودم وقت می‌گیرم فردا برید مطبش. این همه درد حتماً یه دلیلی داره!

مادرش عقب می‌رود و من بی‌هوا نیم خیز می‌شوم.

کیسه‌ی آب‌گرم را روی تخت می‌اندازم و خودم را داخل دستشویی می‌اندازم.

حالت تهوع‌ام شدت گرفته و برای اینکه بالا بیاورم و راحت شوم انگشت فرو می‌کنم داخل دهانم.

گلویم تحریک می‌گردد و بالاخره عق زدن‌هایم به بالا آوردن ختم می‌شود.

گلویم مثل یک سنگ، سفت می‌شود و دردی تیز عایدم می‌گردد.

یزدان نگران به در می‌کوبد و من بی‌حال بیرون می‌روم.

دستپاچه نگه‌ام می‌دارد و مادرش می‌گوید می‌رود بگوید برایم یک دمنوش آماده کنند.
https://blogs.gartner.com/jonah-kowall/2014/11/19/new-research-implement-mobile-application-performance-monitoring-for-app-analytics-and-app-quality-visibility/#comment-422726
https://forum.moshaver.co/members/melan.html
http://irchess.com/member.php?action=profile&uid=10723
https://disqus.com/by/disqus_Z8wAnvzlUz/about/
https://blog.uvm.edu/aivakhiv/2009/01/23/heraclitean-spirituality/?unapproved=3901409&moderation-hash=1bd68bf2b5f3ae34f294ecc9b5f97211#comment-3901409
https://teletype.in/@cafefilms/adINQcQ1F#c_277889

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 423 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:53

موفقيت از نظر ماکان آريا پارسا

 

در سال هاي اخير، بسياري از کارآفرينان در سراسر جهان به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته اند. بسياري از صاحبان مشاغل معتقدند که هيچ دستورالعمل مشخصي براي موفقيت وجود ندارد. اما بسياري از کارآفرينان موفق مشترکاتي دارند که به رشد شرکت ها و کسب و کارشان کمک کرده است. به طور کلي عوامل خاصي در موفقيت کارآفرينان نقش داشته است. در اين مقاله ضمن آشنايي با برخي از عوامل اصلي موفقيت کارآفرينان مطرح دنيا، متوجه خواهيد شد که ماکان آريا پارسا کيست و چگونه توانسته به برترين کارآفرين ايراني تبديل شود. قبل از معرفي ماکان آريا پارسا با ? عامل اصلي کارآفرينان موفق آشنا شويد.

 

https://cortezbritt27.livejoual.com/profile

 

https://blogfreely.net/relishzephyr22/mkhn-ary-prs

 

https://squareblogs.net/dimplepair74/mkhn-ary-prs

 

https://bandochoi.com/members/locustiris91/activity/1256069/

 

http://y8space.com/members-2/valleylegal94/activity/1943307/

 

https://zenwriting.net/geminiview46/mkhn-ary-prs

 

 

 

با توجه به پيشرفت سريع فناوري و روش‌هاي ارتباطي، کارآفريني در دهه گذشته به روشي محبوب براي بقا تبديل شده است. عوامل خاصي در موفقيت يک کارآفرين نقش دارند که در زير به آنها اشاره مي شود.

 

خلاقيت و نوآوري

 

طبق مقاله اي با عنوان "کارآفرينان موفق" توسط جوديت ال گليک اسميت در سال 2000، يکي از عوامل کليدي در موفقيت کارآفرينان اين است که اين افراد توانايي ارائه يک مفهوم و ايده جديد و اجراي موثر آن را دارند. . داشتن يک ايده جديد و پرورش آن يکي از عوامل موفقيت کارآفريني است و همين امر کارآفرينان عادي را از کارآفرينان متمايز مي کند.

پيشنهاد ما

 

 

برنامه ريزي

 

به گفته CareerChoiceGuide.com، برنامه ريزي ناکارآمد دليل اصلي شکست بسياري از کارآفرينان است. داشتن يک طرح کسب و کار هوشمند و جامع مي تواند به کارآفرين کمک کند تا موانع بالقوه را پيش بيني کند و راه هايي را براي غلبه بر آنها در هنگام وقوع ايجاد کند. قطعا يک کارآفرين موفق اگر برنامه ريزي درستي نداشته باشد، نمي تواند در زمينه کاري خود موفق باشد.

تلاش و پشتکار

 

رشد و شکوفايي يک کسب و کار به زمان زيادي نياز دارد. به خصوص اگر ايده يک تجارت ناب و جديد باشد. عامل مهم ديگر در موفقيت کارآفريني، پشتکار و تلاش خستگي ناپذير در مواجهه با شرايط سخت و پيچيده است. به عنوان مثال، يک بازارياب محصول جديد براي اينکه بتواند محصول خود را به مشتريان هدف خود برساند، بايد بتواند با تماس هاي مکرر، تعدادي از مشتريان بالقوه را به مشتريان عادي تبديل کند. اين پشتکار، پيگيري و تلاش مداوم است که مي تواند يک تجارت را توسعه دهد و يک کارآفرين را از معمولي به عالي برساند. بسياري از کارآفرينان به نبوغ بسنده مي کنند، اما کارآفرينان موفق کساني هستند که در عين داشتن يک ايده جديد در عمل و اجراي آن تلاش و پشتکار مي کنند.

 

http://www.bcsnerie.com/members/landlarch32/activity/1753992/

 

https://blogfreely.net/landcouch56/mkhn-ary-prs

 

https://canvas.instructure.com/eportfolios/1067462/Home/__

 

https://canonuser.com/members/valleyspike40/activity/525124/

 

http://fosterestateplanning.com/members/amountsandra79/activity/117889/

 

 

 

 

مديريت ريسک

 

مديريت ريسک فرآيند شناسايي، تجزيه و تحليل و پاسخ به عوامل ريسکي است که ممکن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مديريت ريسک به درستي انجام شود، مي تواند با کنترل رويدادهاي آتي از خطرات احتمالي جلوگيري کند. شروع يک کسب و کار جديد به نوبه خود خطراتي را به همراه دارد. به خصوص اگر شغل و حقوق ثابتي داشته باشيد و آن را به طور کامل رها کنيد تا يک کسب و کار جديد راه اندازي کنيد.

https://canonuser.com/members/dishsandra03/activity/525134/

 

 

https://www.openleaing.com/u/hennebergnunez-r9vc90/blog/0

 

https://autobrew.com.au/members/pepperface5/activity/410267/

 

http://netriver3.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://thrillbeetle2.werite.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

 

https://reda.sa/members/hairrice0/activity/1139474/

 

https://autobrew.com.au/members/tankfur0/activity/410296/

 

http://thomasvoyage9.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://braggal.com/braggal-members/hubdrive0/activity/122180/

 

 

 

با اين حال، کارآفرينان موفق مي دانند که چگونه با انتخاب و تصميم گيري دقيق، ريسک را به حداقل برسانند. شما مي توانيد با انجام تحقيقات گسترده و ارزيابي مزايا و معايب گزينه هاي متعدد، ريسک خود را به حداقل برسانيد.

اشتياق و باور

https://reasonprint0.edublogs.org/2022/04/05/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7/

 

https://members.theartofsixfigures.com/members/cobwebtank9/activity/459983/

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/members/dresscolumn0/activity/1130475/

 

 

راه اندازي يک کسب و کار شخصي به شجاعت زيادي نياز دارد. بنابراين براي موفقيت در شغل خود به اعتماد و اطمينان کامل نياز داريد

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 136 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:15

آشنايي با ديوار سبز | تعاريف، مزايا، طراحي و اجرا

در سال‌هاي اخير استفاده از ديوار سبز در طراحي داخلي و محوطه سازي روند رو به رشدي داشته است. ديوار سبز را با سه وجه به‌هم‌پيوسته مي‌توان شناخت: چيستي؟ چرايي؟ و چگونگي؟ در بحث چيستي به تعريف ديوار سبز و انواع آن مي‌پردازيم. در بحث چرايي با مزاياي ديوار سبز و کاربردهاي گسترده آن آشنا مي‌شويم. در بحث اجرا، چگونگي ساخت گرين وال و پيش‌نيازهاي آن را از ديد يک مجري ديوار سبز بررسي مي‌کنيم. تا انتها با ما همراه باشيد.

 

 

مقدمه

انبوه مزاياي حضور گياهان در محيط پيرامون ما، باعث شده به وجود آن‌ها علاقه‌مند و حتي وابسته شويم. گاهي گياهان را به‌صورت طبيعي و خودرو در محيط اطرافمان مي‌بينيم و بهره‌مند مي‌شويم. گاهي وقت‌ها بر اساس نقشه شهري و توسط شهرداري آن‌ها را در محوطه سازي و طراحي فضاي سبز شهري استفاده مي‌کنيم. گاهي هم در خانه خود گلدان‌هاي کوچکي را پرورش مي‌دهيم و از آن‌ها مراقبت مي‌کنيم. و البته در مواردي هم به کمک متخصصين، گياهان را با سبک زندگي مدرن پيوند مي‌زنيم. در اينجاست که شرکت ايده سبز به‌عنوان طراح و مجري طراحي بيوفيليک در ايران وارد عمل مي‌شود.

ديوار سبز يک روش‌ مدرن براي ايجاد باغچه‌هاي زنده است که بر اساس نياز انسان امروزي شکل گرفته. خانه‌هاي کوچک، طبيعت به حاشيه رفته و آلودگي رو به گسترش ما را مجبور به خلق روش‌هاي بهره‌ورتر کرده. ديوار سبز يک تکنيک با بهرهوري بالا براي طراحي فضاي سبز داخلي و خارجي است. در اين مطلب از سه بعد به بررسي ديوار سبز مي‌پردازيم. چيستي ديوار سبز؟ چرايي ديوار سبز؟ و چگونگي اجراي آن؟

m9_nrcb.jpg

چيستي؟ | ديوار سبز چيست؟

اين تعريفي است که مرکز ديوار سبز دانشگاه استافوردشاير از ديوار سبز يا گرين وال ارائه کرده است:

"يک پوشش گياهي که در مجاورت و يا روي يک سطح عمودي واقع مي‌شود"

اين يک تعريف کلي و کاملاً صحيح است. ديوار سبز يا گرين وال يک ديوار طبيعي يا گاها مصنوعي است که به آن باغ عمودي هم مي‌گويند. ديوار سبز، سازه‌اي است که گونه‌هاي گياهي متنوع به آن متصل شده و يک باغچه متراکم را به وجود مي‌آورند. در ديوار سبز گياهان اغلب در بستر رشدي متشکل از خاک، سنگ يا آب کاشته مي‌شوند. ازآنجايي‌که بيشتر انواع ديوار سبز داراي پوشش گياهي زنده هستند، مجهز به سيستم‌هاي آبياري داخلي خواهند بود. البته گونه‌هاي خاصي از ديوار زنده هم وجود دارد که به سيستم آبياري نيازمند نيست. ما در ديوار سبز خزه‌ اي يا ماس وال نيازي به آبياري نداريم. موضوع آبياري گياهان مصنوعي در ديوار سبز مصنوعي هم که به‌کل منتفي است.

ديوار سبز در انواع نيمه‌هوشمند و هوشمند ساخته مي‌شود. گرين وال هوشمند و فعال اغلب شبيه به ديوارهاي سبز معمولي به نظر مي‌رسد. اما به دليل استفاده از هوش مصنوعي و فناوريهاي نوين اهداف بزرگ‌تري را دنبال مي‌کند. ويژگي اصلي يک ديوار زنده هوشمند، خودکار بودن فرآيند نگه‌داري و پرورش همچنين افزايش بهره‌برداري از سيستم است.

بحث انواع ديوار سبز کمي پيچيده است. ديوار سبز را با سناريوهاي مختلفي مي‌توان گروه‌بندي کرد. مثلاً بر اساس طبيعي بودن يا نبودن! بر اساس ثابت يا متحرک بودن! بر اساس نحوه اجرا! و البته يکي از روش‌هاي گروه‌بندي انواع ديوار سبز بر اساس بستر نگه‌دارنده است که به شکل زير خواهد بود:

  • ديوار سبز کابلي
  • ديوار سبز مدولار
  • ديوار سبز شبکه‌اي
  • ديوار سبز نمدي
  • ديوار سبز هيدروپونيک

چرايي؟ | مزاياي ديوار سبز چه هستند؟

ساخت يک ديوار سبز طبيعي مزاياي زيادي دارد. اول‌ازهمه، نمي‌توان مزاياي بصري و زيبايي ديوار سبز را ناديده گرفت. قطعاً گرين وال مي‌تواند تأثير زيادي در زيباسازي يک محيط شهري ساخته‌شده از بتن و آجر بگذارد. بنابراين جايگزين کردن ديوار سبز با برخي المان‌هاي فضاي سبز داراي بهره‌وري پايين مي‌تواند ايده خوبي باشد. بايد ادعا کنيم که مزاياي ديوار سبز بسيار گسترده‌اند اما مهم‌ترين آن‌ها را در ادامه خواهيد خواند:

  • افزايش ارزش ساختمان

يکي از مهم‌ترين مزاياي ديوار سبز براي ساختمان‌ها و فضاهاي سبز خصوصي، افزايش ارزش مادي بنا است. دکوراسيون سبز به دليل طبيعي و يونيک بودن، ارزش مادي و معنوي بالايي دارد که به ارزش بنا مي‌افزايد.

  • افزايش سرانه فضاي سبز شهري

آلودگي هوا، گرمايش زمين، افزايش روزافزون جمعيت و از بين رفتن منابع طبيعي خطر بزرگي براي نسل‌هاي آينده است. با توسل به معماري سبز و طراحي بيوفيليک مي‌توان اين روند خطرناک را کند و يا حتي متوقف کرد. افزايش سرانه فضاي سبز شهري به کمک اصول معماري سبز يک روش بهينه براي بهبود کيفيت زندگي شهري است.

  • ايجاد تهويه مطبوع در فضاهاي بسته

همان‌طور که مي‌دانيد گياهان در کاهش دماي هوا و حفظ رطوبت محيط نقش زيادي دارند. همچنين کاهش سطح دي‌اکسيد کربن و توليد اکسيژن يکي از فعاليت‌هاي مستمر آن‌هاست. ايجاد يک سيستم سبز مي‌تواند راهکار خوبي براي جايگزيني با سيستم‌هاي تهويه مطبوع فعلي باشد. سيستم‌هاي تهويه مطبوع، هزينه بالايي براي ساختمان رقم مي‌زنند. در ساختمان‌هاي بيوفيليک گياهان با کمترين هزينه و بدون چشم‌داشت نقش يک سيستم تهويه مطبوع را ايفا مي‌کنند. در خانه‌هاي بيوفيليک سيستم هوشمندي براي رشد گياهان فراهم مي‌شود به شکلي که گياه همچون سنگ، سيمان و فلز به جزئي از ساختمان بدل مي‌شود. البته جزئي زنده از آن! در ساختمان‌هاي بيوفيليک يک بازي برد-برد شکل مي‌گيرد که هم گياه از آن بهره‌مند مي‌شود و هم انسان.

  • ايجاد عايق حرارتي و صوتي

همان‌طور که اشاره کرديم گياهان دماي محيط را تعديل مي‌کنند. ديوار سبز مي‌تواند در حکم يک عايق حرارتي عمل کند و مانع هدر رفت انرژي در محيط شود. از سوي ديگر ديوار سبز صداهاي مزاحم محيط را جذب کرده و از آستانه شنوايي ما دور کنند. به‌اين‌ترتيب يکي از مزاياي ديوار سبز را مي‌توان کاهش نويز و صداهاي مزاحم دانست. يک شهر سبز يک شهر آرام و بدون آلودگي صوتي خواهد بود.

چگونگي؟ | نکاتي درباره طراحي و اجراي ديوار سبز

ديوار سبز کاربرد گسترده‌اي در طراحي فضاي سبز و طراحي دکوراسيون داخلي دارد. مي‌توانيد ديوار سبز را در فضاي بسته‌ي منزل، محل کار يا اتاق‌خوابتان داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد آن را در فضاهاي باز همچون تراس سبز (تراس گاردن)، پشت بام سبز (روف گاردن) و در فضاي سبز شهري (لنداسکيپ) پياده کنيد. براي ساخت ديوار سبز به چند جزء اصلي نياز داريد. باوجود اين اجزاء مي‌توان يک گرين وال را طراحي کرد و مابقي موارد در درجه دوم اهميت قرار مي‌گيرند:

  • ديواري با موقعيت مناسب
  • يک پنل براي سوار کردن اجزاء گرين وال
  • گلدان
  • بذر يا قلمه گياه موردعلاقه‌تان

اگر فضاي مشخصي براي گرين وال در نظر داريد، شرکت مجري ديوار سبز تناسب آن را با طرح موردنظر شما بررسي مي‌کند. اگر مشکلي براي اجرا وجود نداشت طرح اوليه و نوع ديوار سبز مشخص مي‌شود. گياهان مناسب ديوار سبز تهيه شده و تيم اجرايي دست بکار مي‌شوند. ايده سبز براي پروژه‌هاي خاص امکان طراحي سه بعدي فضاي سبز را نيز در نظر گرفته. به کمک طراحي 3D فضاي سبز شما مدل‌سازي پروژه را پيش از اجرا خواهيد ديد.

مرحله بعدي در پياده سازي ديوار سبز، ايجاد ساختار اجرايي و زيرسازي است. بسته به اينکه ديوار سبز به‌صورت پرتابل باشد يا ثابت فرآيند زيرسازي متفاوت است. گاهي به دليل امکان نشت رطوبت بايستي ديوار يا سطوح را عايق‌بندي کرد. گاهي نيز به دليل مقاومت پايين سطح نگه‌دارنده نياز به مقاوم‌سازي خواهد بود.

گام بعدي در اجراي گرين وال پياده سازي پنل است که مابقي اجزاء روي آن سوار مي‌شوند. ايجاد گلدان يا سلول‌هايي براي پرورش گياه نيز ضروري خواهد بود. در انتخاب گياه مناسب براي ديوار سبز بهتر است که با مجري ديوار سبز خود مشورت کنيد. بسته به شرايط جغرافيايي و ويژگي‌هاي ديوار سبز شما، نوع گياه مشخص مي‌شود. استفاده از گياهان بومي و هميشه‌سبز مي‌تواند انتخاب خوبي باشد تا هم ديوار زيباتري داشته باشيد و هم طول عمر گرين وال افزايش پيدا کند. استفاده از گياهاني چون ياسمن، کروتون، هوستا، مارانتا، ويرزيا، بيلبرجيا، پتوس، سرخس و ... در ديوار سبز مرسوم است. بااين‌حال از تنوع بالايي از گياهان سبز در ديوار سبز مي‌توانيد استفاده ببريد.

صحبت پاياني

کمي خلاقيت و تخصص به شما براي داشتن ديوار سبز موردعلاقه‌تان کمک مي‌کند. شرکت ايده سبز به‌صورت تخصصي درزمينه‌ي طراحي و اجراي ديوار سبز طبيعي و مصنوعي فعال است. ساير خدمات ما شامل محوطه آرايي، طراحي و اجراي روف گاردن يا بام سبز، ساخت پرگولا، آلاچيق و تراس گاردن مي‌باشد. شما مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي 09121173266، 09126494926 و 02177245295 با ما تماس بگيريد. رسالت ما افزايش کيفيت زندگي و پياده‌سازي ايده‌هاي سبز همشهريانمان است.

منبع: سايت شماره يک

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 164 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:02

هيونداي النترا نسل پنجم در برابر کيا سراتو نسل سوم

 

صنعت جهاني خودروسازي در دو دهه اخير بدون شک مديون دو کشور مهم و تاثيرگذار در اين صنعت است؛ کره جنوبي و چين. اما بدهي و بدهي مردم جهان به اين دو کشور لزوما در مسير مثبتي قرار ندارد.

 

چيني ها به جهانيان ثابت کردند که حتي به بهاي زندگي اشغالگران خودروهاي توليدي شان؛ آنها قادر به توليد خودروهاي با کيفيت پايين، ناامن و به سادگي ارزان حجم بالا هستند که در نهايت از کشورهاي در حال توسعه (از جمله ايران) سبقت خواهند گرفت. اگرچه ظرفيت کافي براي توليد خودروهاي با کيفيت و قابل توجه دارند، اما تمرکز اصلي آنها تامين بازارهايي است که نياز به گردش بزرگ دارند و اين بازارها را با زباله هاي خود عرضه مي کنند.

 

اما کره اي ها رويکرد متفاوتي را در پيش گرفت. يک قاعده بسيار ساده و اساسي در اصول آموزش بهترين تک تيراندازان جهان در ارتش آمريکا وجود دارد که مي گويد: «هر چه هدف شما کوچکتر باشد، اشتباه کمتر خواهد بود.» اين دقيقا همون کاريه که کره اي ها کردن . خودروي کم هزينه شرق آسيا هدف نهايي رقابت با توليدکنندگان بزرگ خودرو از جمله همسايگان شرق ژاپن و برخي رقباي بزرگ اروپايي را تعيين کرده است. در نتيجه، هيچ جا براي خطا براي کره اي ها وجود نداشت، چرا که سيگنال آن ها کاملاً واضح، دقيق و واضح بود؛ در نتيجه، هيچ جا براي خطا براي کره اي ها وجود نداشت، چرا که سيگنال آن ها کاملاً واضح، دقيق و واضح بود؛ در نتيجه، هيچ جا براي خطا براي کره اي ها وجود نداشت، چرا که سيگنال آن ها کاملاً واضح، دقيق و واضح بود اون بهترين ها رو توي دنيا هدف قرار داد

 

امروز پس از بيش از دو دهه شاهد پيشرفت ديوانه وار خودروسازان کره اي هستيم که حتي با برادران و رقباي نزديک خود براي سهم بيشتر بازار در بازار بزرگ آمريکا در حال جنگ هستند.

 

با تشکر از قوانين واردات که زماني براي ايرانيان رايگان بود، بازار کشور ما نيز مي توانست رنگ و بوي برخي از محصولات اصلي و گاهي روزمره اين خودروسازان کره اي را ببيند. شهر خودروسازي گروه خودروسازي هيونداي / کيا با نام هاي Elantra (با تلفظ صحيح Elantra) و Cerato گزينه هاي محبوب و با قيمت خوبي در بازار ايران هستند که فرصت حضور در نسل هاي مختلف را در بازار کشور ارائه مي دهند. بازار خودرو، حتي در مدل هاي مونتاژ شده. http://yadakicerato.ir/

https://tinyurl.com/5dufyhk4

ريشه شناسي، برادران قديمي

 

کيا سراتو با نام جهاني Forte يا K3 در ديگر بخش هاي بازار جهاني؛ اين برنامه براي اولين بار در سال ???? به دنيا معرفي شد. يک شهر کوچک با چهره اي نه چندان زيبا، که البته با کمک شرکت اطلس خودرو، شرکتي که نماينده واردات برند کيا به ايران است، فرصت ورود به بازار کشور را پيدا کرد. نسل دوم سراتو که در سال ???? در بازار جهاني راه اندازي شد، مدت هاست که وجود داشته و در واقع پس از راه اندازي نسل سوم؛ موفق شد به عنوان نسخه مونتاژ داخلي توسط شرکت سايپا به بازار داخلي ايران حمل شود.  http://yadakicerato.ir/

 

 

https://unsplash.com/@samasarah2

https://www.eveote.com/shard/s447/sh/3c81bdbb-5f97-2049-9f23-efdcae0adfdf/2c6c6c2a845d4f31f83b7741f01b92ab

https://www.liveinteet.ru/stat/yadakicerato.ir/

https://coub.com/samasarah2

https://giphy.com/channel/SamaSarah2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/9537c133-f3da-4d77-af20-0ee2ef2c0168/Sama-S

https://www.fanfiction.net/~samasarah2

https://seekingalpha.com/user/56058786/Idea

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 131 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:45

آيا ترکيب کردن شير و عسل براي سلامتي مفيد است؟

 

عسل و شير يک ترکيب کلاسيک است که اغلب در نوشيدني ها و دسرها به طور يکسان استفاده مي شود.

 

شير و عسل علاوه بر بخشيدن آرامشي باورنکردني، مي توانند طعمي غني را به دستور العمل هاي مورد علاقه شما بياورند.

 

به علاوه، اين دو ماده به دليل خواص دارويي آنها مورد تحقيق قرار گرفته اند و اغلب به عنوان يک درمان طبيعي براي درمان انواع بيماري ها استفاده مي شوند. اما اين به شرطي است که شما موفق به خريد عسل طبيعي از منبعي قابل اعتماد شويد.

 

اين مقاله به بررسي فوايد و مضرات عسل و شير مي پردازد.

 

فوايد

ترکيب شير با عسل ممکن است با چندين فوايد بالقوه براي سلامتي همراه باشد.

 

افزايش کيفيت خواب و آسودگي در خواب

 

بسياري از مردم يک ليوان شير گرم را با عسل درست قبل از خواب مي نوشند تا به بهبود کيفيت خواب کمک کنند، و اين درمان توسط علم پشتيباني مي شود.

 

در واقع، يک مطالعه شامل 68 نفر که به دليل بيماري قلبي در بيمارستان بستري شده بودند، نشان داد که نوشيدن مخلوط شير و عسل دو بار در روز به مدت 3 روز کيفيت کلي خواب را بهبود مي بخشد.

 

به علاوه، چندين مطالعه نشان داده‌اند که هم شير و هم عسل مي‌توانند خواب را در صورت استفاده جداگانه نيز بهبود بخشند.

 

به عنوان مثال، يک مطالعه نشان داد که مصرف 10 گرم يا حدود 1/2 قاشق غذاخوري عسل 30 دقيقه قبل از خواب باعث بهبود کيفيت خواب و کاهش سرفه شبانه در 300 کودک مبتلا به عفونت هاي تنفسي شد.

 

به طور مشابه، مطالعه اي روي 421 فرد مسن نشان داد که کساني که به طور منظم شير يا فرآورده هاي شيري مصرف مي کنند، کمتر به اختلالات خواب دچار مي شوند.

 

فوايد شير و عسل براي استحکام استخوان ها

 

شير منبع عالي کلسيم است، يک ماده مغذي مهم که نقش کليدي در سلامت استخوان ايفا مي کند.

 

برخي تحقيقات نشان مي دهد که نوشيدن شير مي تواند تراکم مواد معدني استخوان را بهبود بخشد و ممکن است با کاهش خطر پوکي استخوان و شکستگي مرتبط باشد.

 

ترکيب شير با عسل مي‌تواند فوايد استخوان‌سازي را بيشتر افزايش دهد.

 

در واقع، يک بررسي گزارش داد که عسل به دليل خواص آنتي اکسيداني و ضد التهابي مي تواند از سلامت استخوان ها محافظت کند. اگر خريد عسل طبيعي کوهستان را تجربه کرده باشيد به اين مسئله ايمان خواهيد داشت.

 

بررسي ديگري از 9 مطالعه نشان داد که مصرف مکمل عسل مي‌تواند برخي از اثرات منفي مرتبط با ورزش غير اصولي  را کاهش دهد و در عين حال استخوان‌سازي را افزايش دهد.

 

افزايش سلامت قلب با شير و عسل

 

شير و عسل هر کدام با چندين فوايد بالقوه در مورد سلامت قلب مرتبط هستند.

 

به طور خاص، نشان داده شده است که شير سطوح کلسترول خوب (HDL) را افزايش مي دهد، که مي تواند به پاکسازي پلاک از شريان ها براي محافظت در برابر بيماري قلبي کمک کند. با اين حال، اين فقط براي شير کامل صادق است، نه شير بدون چربي.

 

همچنين سرشار از پتاسيم است، يک ماده مغذي ضروري که مي تواند به کاهش سطح فشار خون کمک کند.

 

در همين حال، مطالعات نشان مي دهد که عسل مي تواند سطوح تري گليسيريد، کلسترول تام و کلسترول LDL (بد) را کاهش دهد - که همه اينها عوامل خطر بيماري قلبي هستند.

 

حتي ممکن است چندين نشانگر التهاب را کاهش دهد، که مي تواند به بيماري قلبي نيز کمک کند.

 

مضرات مصرف شير و عسل

 

اگرچه شير و عسل ممکن است فوايد متعددي براي سلامتي داشته باشند، اما چند اشکال وجود دارد که بايد در نظر گرفت.

 

براي شروع، اگر به عدم تحمل لاکتوز يا رژيم غذايي بدون لبنيات پيروي مي کنيد، يا اگر به شير حساسيت داريد، شير گاو ممکن است مناسب نباشد.

 

مصرف لبنيات همچنين مي تواند با خطر بيشتر برخي بيماري هاي پوستي از جمله آکنه، روزاسه و اگزما مرتبط باشد.

 

همچنين مهم است که به خاطر داشته باشيد که اگرچه عسل داراي خواص سلامتي است، اما قند و کالري بالايي دارد.

 

مصرف مقادير زياد قند  اضافه شده مي تواند به افزايش وزن، بيماري قلبي، ديابت و مشکلات کبدي کمک کند.

 

عسل همچنين براي کودکان زير 12 ماه نامناسب است، زيرا حاوي باکتري هايي است که مي تواند در ايجاد بوتوليسم نوزاد، يک بيماري جدي و بالقوه تهديد کننده زندگي، نقش داشته باشد.

 

علاوه بر اين، گرم کردن عسل در دماي بالا مي تواند تشکيل هيدروکسي متيل فورفورال (HMF) را افزايش دهد، ترکيبي که مي تواند اثرات مثبت و منفي بر سلامتي در صورت مصرف در مقادير زياد داشته باشد.

 

بنابراين، بهتر است ميزان مصرف خود را تعديل کنيد و از گرم کردن آن در دماي بالا اجتناب کنيد تا فوايد بالقوه آن براي سلامتي به حداکثر برسد.

 

سخن آخر

 

شير و عسل دو ماده قوي هستند که چندين فوايد سلامتي را ارائه مي دهند.

 

به ويژه، آنها ممکن است کيفيت خواب را بهبود بخشند، استحکام استخوان ها را تقويت کنند و سلامت قلب را ارتقا دهند.

 

با اين حال، اين غذاها ممکن است اثرات نامطلوبي نيز داشته باشند و براي همه مناسب نباشند.

 

بنابراين، بهتر است ميزان مصرف خود را تعديل کنيد و از اين ترکيب به عنوان بخشي از يک رژيم غذايي متعادل لذت ببريد.

در پايان اگر به دنبال سايت عسل طبيعي مي گرديد، روي همين  کلمه کليک کرده و وارد بهترينِ آن در کشور شويد.

 

 

https://www.eveote.com/shard/s649/sh/30cfedfb-ac9d-7401-c734-beb9554e94fe/c5ed9aafd96837055eba283e03187338

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/8b77b3952b2    

https://healthrelated34.werite.net/preview/muhammadzaid122/5b4e33a6910e591bc69624815432123 b005e8bf6/2022/04/12/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA-    %D8%A2%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%D8%B9%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2- %D8%A2%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF   !        

https://www.launchora.com/story/1649757625--0        

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:23006545       

https://justpaste.it/98y3g        

https://anotepad.com/notes/r62yi47b  

https://www.liveinteet.ru/users/muhammadzaid2/post491746480

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/04/blog-post.html           

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:3056896   

https://all4webs.com/muhammadzaid/157017401575-15751586-15781575?48256=17852         

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 308 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:50

 

 

Google Voice يک سرويس تلفن اينترنتي رايگان است که به شما امکان مي دهد تمام خدمات تلفن همراه خود را ترکيب کنيد و تماس ها را همزمان به چندين دستگاه ارسال کنيد.

 

اگر در خانه تلفن ثابت و همچنين تلفن تجاري و تلفن هوشمند شخصي خود داريد، به جاي پرش بين سه شماره و دستگاه مختلف، مي‌توانيد يک شماره Google Voice ساده بدهيد و وقتي کسي تماس مي‌گيرد، اصلاً به شما اطلاع داده مي‌شود. سه عدد

 

همچنين مي‌توانيد از Google Voice در رايانه براي برقراري تماس و دريافت تماس استفاده کنيد. اما قبل از اينکه بتوانيد از هر يک از ويژگي هاي Google Voice استفاده کنيد، ابتدا بايد يک حساب Google داشته باشيد . همچنين بايد يک شماره تلفن همراه يا تلفن ثابت مستقر در ايالات متحده داشته باشيد.

 

براي کاربراني که تعداد زيادي تلفن و شماره براي مديريت دارند، Google Voice يک منبع عالي براي ادغام چندين کانال ارتباطي است. همچنين براي مسافران معمولي که مجبور به پرش بين هواپيماهاي حامل هستند نيز خوب است. اگر متوجه شديد که شماره تلفن خود را تغيير مي‌دهيد و هزينه زيادي براي تماس‌هاي بين‌المللي مي‌پردازيد، يا براي آن دسته از کاربراني که به دنبال ضبط تماس‌هاي دريافتي به صورت رايگان هستند، اين نيز يک گزينه عالي است.

 

در اينجا يک راهنماي گام به گام براي شروع استفاده از Google Voice آورده شده است.

نحوه تنظيم Google Voice در رايانه

 

1. به وب سايت Google Voice برويد .

 

2. اگر قبلاً وارد حساب Google خود نشده ايد، وارد شويد.

 

3. کد منطقه يا شهر خود را در کادر متني Google Voice وارد کنيد.

 

4. در منوي کشويي که ظاهر مي شود، يک شماره تلفن را انتخاب کنيد.

وب 2 يک عدد انتخاب کنيد

وارد کردن کد منطقه يا شهر به Google Voice کمک مي‌کند تا شماره‌اي مرتبط با محل زندگي‌تان به شما اختصاص دهد.

اوليويا يانگ/Business Insider

 

5. سپس از شما خواسته مي شود شماره تلفن موجود خود را تأييد کنيد. در صفحه‌اي که بارگيري مي‌شود، روي «تأييد» کليک کنيد.

 

6. شماره اي را که مي خواهيد Google تماس هاي شما را به آن فوروارد کند تايپ کنيد.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11160699

https://independent.academia.edu/TamannaTuba117

http://edu.fudanedu.uk/user/jeannelane3/

http://fudanedu.uk/user/jeannelane3/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:JeanneLane3

https://git.isis.vanderbilt.edu/JeanneLane3

http://jobs.ict-edu.uk/user/jeannelane3/

http://ict-edu.uk/user/jeannelane3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=644af80b-4515-4dc6-8f23-50747b6a1171

http://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://cutt.ly/2DyJ54p

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:23

انتخاب DVR و NVR مناسب

ضبط تـصاوير مـهم ترين وظـيفه ي DVR ها و NVR ها مـي باشد.
بنابراين انتخاب دستگاه هاي استند الون داراي اهميت و حساسيت بالايي است .

در اين مقاله به بحث و بررسي موارد مهم براي انتخاب دستگاه DVR و NVR  خواهيم پرداخت .

دستگاه هاي استندالون به دو دسته DVR  و NVR  تقسيم مي شوند . DVR ها براي سيستم هاي مداربسته آنالوگ و NVR  ها در سيستم هاي مداربسته تحت شبکه کاربرد دارند .

البته دستگاه هاي هيبريدي موسوم به XVR نيز وجود دارند که همزمان هم دوربين هاي مداربسته ي آنالوگ و هم دوربين هاي مداربـسته ي تـحت شبکه را پشتيباني مي کنند.

دستگاه هاي DVR و NVR قلب تپنده ي سيستم هاي نـظارت تـصويري محسوب مي شوند ، بـنابراين انتخاب آگاهانه ي آنها مي تواند تاثير چشمگيري در کيفيت حاصله داشته باشد .

  1. هايک ويژن

هر آنچه که بايد در مورد DVR ها و دستگاه هاي ضبط ديجيتال بدانيد

دستگاه هاي ضبط دوربين مداربسته داراي تنوع هاي بسيار زيادي بوده که در پروژه هاي مختلف با توجه به نياز قابل انتخاب مي باشند ، اين تفاوت ها به شرح ذيل مي باشند :

 

تعداد کانال

نشان دهنده تعداد دوربيني است که دستگاه  NVR  يا DVR  مد نظر ، پشتيباني مي کند يا به عبارت ديگر تعداد دوربين مداربسته اي که به آن دستگاه مي توان هم زمان متصل نمود .

 

کيفيت تصوير ورودي

اين خصوصيت به معناي اين است که دستگاه ضبط ديجيتال ، توانايي پشتيباني از چه رزولوشني را در ورودي دارد ، به عبارت ديگر تا چه رزولوشن دوربين را پشتيباني مي کند .

 

کيفيت ضبط

رزولوشن و ابعاد تصويري که دستگاه DVR و يا NVR  مورد نظر را پشتيباني مي کند .

 

تعداد ورودي صدا

تعداد ورودي ميکروفن را در DVR ها تعيين مي کند .

 

? تعداد و حجم هارد

معمولا تعداد هاردي که دستگاه هاي DVR  و يا NVR  پشتيباني مي کند محدود به تعداد ? ، ? ، ? ، ? و بالاتر و حجم پشتيباني جهت هر هارد مي تواند ? ترابايت و يا ? يا ? ترابايت باشد .

 

آپشن هاي هوشمند

بعضي DVR ها و  NVR ها آپشن هاي هوشمندي همچون تشخيص و عکاسي از چهره ، تشخيص عبور از خط مجازي و آپشن هايي از اين جنس دارند که فراخور پروژه مي توانند مورد استفاده قرار گيرند .

 

تعداد کانال بازپخش

يکي از مهم ترين گزينه در انتخاب DVR و NVR که تاثير در قيمت اين دستگاه ها نيز دارد تعداد کانال تصويري است که اين دستگاه ها مي تواند به صورت همزمان بازپخش کند .

 

? فريم ضبط ، نمايش و بازپخش

در هر سه حالت نمايش تصوير و ضبط تصوير و بازپخش تصوير فريم ريت تصوير بسيار مهم مي باشد ، معمولا اين فريم ريت اگر زير ?? فريم باشد ، خيلي مناسب به نظر نمي رسد ،  فريم ريت تا ?? فريم بر ثانيه نيز مي توانند باشد .

 

 ?  خروجي ها

خروجي هاي دستگاه هاي ضبط ديجيتال معمولا HDMI ، VGA و  AV مي باشند و يک خروجي نيز براي AUDIO و يا صدا دارند که اگر دستگاهي تمام اين خروجي ها را نداشته باشد طبعا قيمت کمتري دارد .

 

تعداد پورت USB

پورت هاي USB براي  اتصال به ماوس جهت کار با منوي DVR و NVR  و همچنين براي اتصال فلش مموري و بک آپ تصاوير و يا آپگريد دستگاه مي باشند .

در مقاله فوق، مهم ترين موارد جهت خريد DVR ها و NVR ها ذکر شد. شايان ذکر است موارد ديگري مانند برند ، گارانتي ، کاربر پسند بودن رابط کاربري، پايداري کارکرد و … نيز وجود دارند که در انتخاب يک دستگاه ضبط ديجيتال مناسب، براي مصرف در پروژه ها از اهميت بالايي برخوردارند.

  1.  قيمت دوربين مدار بسته
  2. خريد دوربين مدار بسته
  3. نصب دوربين مداربسته
مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 190 تاريخ : شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:29

لینک دوستان

خبرنامه